Traim in era business-urilor, cand foarte multe persoane se orienteaza, in locul unei cariere ca angajat intr-o mare corporatie, catre deschiderea propriei afaceri. Lasand la o parte marile branduri consacrate la nivel national sau chiar mondial, nisa micilor intreprinzatori se dezvolta pe zi ce trece. Acest lucru se datoreaza atat societatii de consum si diversitatii nevoilor oamenilor pentru bunuri si servicii din diferite categorii, cat si ascensiunii fulminante a Internetului.
In alta ordine de idei, accesul liber la Internet si tehnologie moderna a atras cu sine tendinta populatiei de a investi in afaceri online, in special in comertul electronic. Mediul digital permite cu desavarsire aproape oricui sa isi incerce norocul intr-ale microbusiness-ului, in conditiile in care un simplu website poate tine locul unui magazin fizic, scapand astfel de cea mai mare povara a unui intreprinzator aflat la inceput de drum – plata chiriei lunare a spatiului comercial, care de cele mai multe ori este foarte costisitoare.
Totodata, Internetul ofera si posibilitatea promovarii cu costuri reduse, comparativ cu mijloacele si tehnicile clasice de marketing (TV, radio, publicitate stradala). Practic, tot ce iti trebuie in prima faza este o idee promitatoare si un buget modest pentru a crea un site si a investi in achizitionarea/realizarea produselor pe care vrei sa le comercializezi in cadrul magazinului online. Apoi, insa, urmeaza partea in care ar trebui sa te gandesti sa apelezi la o agentie SEO pentru a te ajuta sa devii vizibil si productiv pe Internet.
Pana la urma, marketingul este sufletul comertului, indiferent ca vorbim de comertul clasic sau cel electronic. Insa, nu iti face griji, costul serviciilor oferite de o agentie SEO e accesibil, mai ales in cazul unui pachet standard pentru un magazin online local, nu foarte complex sau foarte „competitiv”. In primul rand, trebuie sa stii ca o astfel de agentie se va ocupa de optimizarea site-ului tau, astfel incat acesta sa apara in prima pagina a rezultatelor returnate de Google.
Astfel, in urma unei cautari specifice domeniului tau de activitate, potentialii clienti vor ajunge la tine printr-un simplu click, cu intentia de a cumpara produsele tale. Odata ce acest lucru se va intampla, vei realiza ca o colaborare cu o agentie SEO merita fiecare leu si se va dovedi deosebit de rentabila. Vei ramane surprins de forta SEO si cum Google poate deveni aliatul tau, nebanuind poate initial ca ai nevoie de acesta pentru a genera vanzari!
Iata, mai exact, 5 moduri inedite prin care te poate ajuta o agentie SEO:
- Intelegerea business-ului
Fiind incepator, iti va fi greu sa identifici toti diferentiatorii de business, punctele slabe si punctele forte. O agentie SEO cu experienta, in schimb, va reusi sa iti marketeze foarte bine afacerea.
- Stabilirea strategiei
Fara strategie nu exista rezultate! Iar fara a cunoaste regulile nescrise ale Internetului, nu ai nicio sansa de succes. O agentie SEO iti va crea o strategie online respectand toate guideline-urile Google, astfel incat sa nu risti penalizari din partea motorului de cautare.
- Optimizarea on-page
Optimizarea paginilor site-ului reprezinta temelia marketingului online, daca vrei sa apari in Google pe cale organica, fara a plati reclame.
- Comunicarea off-page
Cu ajutorul copywriterilor specializati in SEO, vei beneficia de mesaje promotionale sub forma comunicatelor de presa, care te vor ajuta sa obtii brand awareness asociindu-te cu publicatii bine alese.
- Crearea versiunii mobile
Vizitele site-urilor de pe dispozitive mobile au depasit traficul inregistrat in versiunea desktop a acestora, pentru majoritatea niselor de piata. Varianta mobile a site-ului a devenit mai importanta ca oricand!
Pentru mai multe detalii, viziteaza iAgency.ro
Vezi si alte destinatii
Iata 2 modele de cuptoare profesionale cu specificatii de top
Curatare Canapele si Igienizare Textile in Oradea
Cum să alegi cea mai bună cabină foto pentru evenimentul tău